Concurs artcademy® si Style Diary: semi-finala

Aseara, la miezul noptii, am inchis zona de comentarii pentru concursul artcademy®.

Douazeci si noua dintre voi au venit cu cele mai nastrusnice, simple, rationale, amuzante, creative, fanteziste, strategice, complicate, bizare sau serioase sugestii pentru scenariul de „salvare” a prezentarii de moda Prada.

De aceea, nominalizarea unei singure persoane pentru premiul oferit de artcademy® – un curs de fashion business, la alegere, in valoare de 290 euro – s-a dovedit o sarcina destul de dificila.

Inainte de a anunta aleasa, va reamintesc mecanismul si regulamentul concursului. El a fost gandit pentru maximum de obiectivitate.

La acest concurs au participat, timp de o saptamana, inca patru bloguri: AloModa, DapperGents, MauVert si Fabulous Muses.

Fiecare dintre bloggeri isi alege un castigator/ castigatoare pe care o anunta astazi pe blog, votand apoi pentru una singura dintre celelalte patru persoane nominalizate e blogurile participante. Noi nu avem voie sa re-votam persoana nominalizata pe blogul propriu.

Alegerea noastra este trimisa celor de la artcademy®, care centralizeaza si numara voturile. Persoana care primeste cele mai multe voturi este desemnata castigatoarea finala a premiului (cursul). Luni dimineata aflam cine este castigatorul sau castigatoarea 🙂 Ceilalti patru finalisti vor primi premii sub forma de carti, precum si o invitatie la ceremonia de absolvire a primei promotii a scolii artcademy®, tot luni seara.

Nominalizarea mea la acest concurs este Andreea, iata si solutia/ sugestia ei:

prada_springsummer_2013

„Avand in vedere ca show-ul are loc in Milano, cu siguranta exista la sediul Prada un depozit cu colectiile trecute de pantofi. Cum Prada este o marca durabila, care transcede modei si tendintelor, intr-o situatie de genul acesta as incerca sa fac trimite la istoricul acestui brand. Cum? As aduce, printr-un transport cat mai rapid de tip curier (aici se include orice mijloc de transport, inclusiv scuterul), modele de pantofi din mai multe colectii Prada din sezoanele trecute; aici intra si ideea de vintage si de trecere in revista a istoricului acestei renumite case de moda. Astfel, vom iesi cu un statement: Prada este nemuritoare si oricand actuala. Astfel, va fi pusa in evidenta si noua colectie, caci se va putea plia si pe orice incaltaminte, indiferent din ce sezon e aceasta.”

Andreea, felicitari si iti tin pumnii in continuare!

Later edit (luni): castigatoarea marelui premiu de la artcademy® este Andreea Olaru, comentariul ei original il gasiti pe dappergents.ro. Felicitari Andreea, sa te bucuri de curs si de experienta artcademy!

Irina Markovits

Sunt creator de imagine, consultant de stil, jurnalist de moda si personal shopper. In ADN-ul meu se amesteca rafturile de carti cu umerasele de haine: asta e motivul pentru care biroul imi e plin de carti, reviste, haine colorate si pantofi splendizi. Prin Style Diary si munca de stilist personal transmit femeilor doua principii in care cred: stilul - la fel ca mersul pe bicicleta sau pe tocuri - este o aptitudine care se invata, prin exercitiu, cu perseverenta si urmand cateva reguli logice si de bun-simt, iar a te sti frumoasa si cu stil nu au nimic de-a face cu tendintele, cifrele de pe cantar sau din buletin, cantitatea hainelor din dulap sau pretul. Mai cred in puterea de transformare a hainelor si, mai presus de orice, ca o femeie frumoasa este neaparat educata, inteligenta si cu un interior bogat.

Postari asemanatoare

3 comentarii la acest post

  1. 1
    ramona says:

    Felicitari castigatoarei, a fost un concurs foarte interesant!

  2. 2
    Andreea says:

    Felicitari castigatoarei de pe dappergents.ro. A avut un raspuns foarte interesant si original. Eu una ma bucur ca am reusit sa ajung printre cei 5 finalisti. acest lucru mi-a insuflat o doza de incredere de sine si ma incurajeaza sa mai particip si pe viitor la concursurile de pe blog :).

  3. 3

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.