Concursul „Cine vrea o geanta?”: the winner is…

In primul rand, multumesc celor 66 de fete pline de inventivitate si stil, care au participat la concurs.

Daca ar fi trebuit sa aleg pe criterii subiective, mi-ar fi fost imposibil sa aleg o singura castigatoare, pentru ca fiecare dintre voi ati reusit sa creati un „tablou” plin de personalitate al tinutei la care ati purta geanta aleasa de pe Gentishop.ro. Dar cum am promis ca selectia va fi obiectiva si aleatorie, am lasat formulele matematice sa alega. Mai jos aveti lista tuturor participantelor, in ordinea cronologica a intrarii comentariilor.

list.JPG

Iar castigatoarea concursului este… Ana-Maria Bidica, care si-a justificat astfel alegerea gentii messenger: „E geanta care imi place cel mai mult. As purta-o cu o fusta plisata navy si o camasa crem.”

Felicitari, Ana-Maria! Verifica-ti emailul astazi 🙂

Maine dimineata ne bem cafeaua „impreuna”, cu un altfel de concurs!

list2-winner.JPG

Irina Markovits

Sunt creator de imagine, consultant de stil, jurnalist de moda si personal shopper. In ADN-ul meu se amesteca rafturile de carti cu umerasele de haine: asta e motivul pentru care biroul imi e plin de carti, reviste, haine colorate si pantofi splendizi. Prin Style Diary si munca de stilist personal transmit femeilor doua principii in care cred: stilul - la fel ca mersul pe bicicleta sau pe tocuri - este o aptitudine care se invata, prin exercitiu, cu perseverenta si urmand cateva reguli logice si de bun-simt, iar a te sti frumoasa si cu stil nu au nimic de-a face cu tendintele, cifrele de pe cantar sau din buletin, cantitatea hainelor din dulap sau pretul. Mai cred in puterea de transformare a hainelor si, mai presus de orice, ca o femeie frumoasa este neaparat educata, inteligenta si cu un interior bogat.

Postari asemanatoare

Comentarii la acest post

  1. 1
    Silvia says:

    Felicitari!! Sa o porti cu placere Ana-Maria.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.