Dupa un sondaj facut in randurile clientilor sai – cu intrebari legate atat despre cadourile oferite cat si cele primite – Platinum Card Concierge de la American Express a descoperit care sunt cadourile cele mai in tendinte si alegerile cele mai populare.  Evident, la fel ca clientii Platinum Card, alegerile lor sunt unice, memorabile si neasteptate. Cele cinci categorii sunt: 1. experiente uimitoare (sau „wow”, cum se exprima Monica Barladeanu in reclama Pantene, sac!) 2. cadouri ecologice 3. cadouri personalizate 4. gadgeturi hi-tech 5. cadouri pentru animalul de companie Si

Va promisesem ca joi veti citi un articol serios despre vitrinele marilor magazine din Londra.  Iata-l aici. Daca nu aveti timp sau chef sa cititi articolul, informatia esentiala este ca marile magazine considera vitrinele spatii in care arta conceptuala se poate imbina cu comercialul.  La Selfridge’s, tema a fost un fel de „Legendele Narniei combinate cu Lost”, concept care a dat nastere unor displayuri suprarealiste, futuriste, glam-rock.  La Harrods’ s-a ales tema povestilor hibernale rusesti: Lacul lebedelor la Louise Kennedy, Spargatorul de nuci la Jasmine di Milo, Pasarea de foc la Escada, La Sylphide la Dolce &

In urma cu cateva zile vorbeam cu o buna prietena despre nepoata ei. In varsta de vreo 9-10 ani, pustoaica este deja obisnuita sa se rujeze si sa aiba manichiura facuta si unghiile lacuite.  Atat eu, cat si prietena mea eram scandalizate: e un copil, de ce doreste sa isi accentueze astfel sexualitatea?  Daca la 9 ani se machiaza si arata de 15, ce va face mai tarziu? E vina parintilor, ca nu ii interzic aceste lucruri? A anturajului, peer pressure? A celebritatilor pop prepubertine si a revistelor pentru adolescente? Unde tragi linia

Pe langa birourile de forecasting in moda – care analizeaza si sumarizeaza tendintele stilistice – , Institutul Pantone publica de doua ori pe an un raport in care descrie principalele trenduri cromatice. Cele mai trendy si mai intalnite zece nuante pentru primavara 2008, in colectiile designerilor americani, sunt: „Pete invioratoare de culori intense punctueaza nuantele clasice, versatile – aceasta este paleta cromatica de primavara oferita de designeri pentru explorari infinite si combinatii pline de creativitate. Variatii ale unor culori indragite, cum ar fi rosul plin de energie, albastrul racoros, acvatic si

1 391 392 393 394 395 403 Pagina 393 din 403