Hainele noastre sunt, in primul rand, o expresie a propriei personalitati si a stilului nostru de viata. De aceea mi se pare ca varianta in engleza de „style personality” se potriveste cel mai bine descrierii stilului, pentru ca altfel cuvantul in sine poate fi confundat cu altceva din lexiconul modei. Cele mai bine imbracate femei din lume sunt surprinzator de consecvente in alegerea hainelor – atat pentru zi, cat si pentru seara sau pentru covorul rosu, daca vorbim de celebritati. Unele sunt recunoscute dupa un estetism clasic, altele dupa infatisarea

Imi place la nebunie stilul asta eclectic, in care nimic nu se asorteaza clasic si totusi se potriveste de minune, dar am o problema cu el. Problema e urmatoarea. Lasand la o parte infinitezimala minoritate de femei care sunt nascute cu acest farmec boemo-artistico-eclectic si care pot imbraca orice, cu la fel de mult succes – de la o fusta de cocktail din tafta, purtata cu un tricou vintage, asortate cu o jacheta din lana taraneasca cu model scandinav si incaltate cu bocanci de motociclist – stilul asta necesita a

Va aduceti aminte ca scriam, cu ceva timp in urma, ca ma enervez greu? E adevarat, am rabdare, dar asta se aplica in special cand e vorba de munca mea si de mersul la cumparaturi, ore intregi, pentru altcineva – in special daca isi bate joc de timpul si sfaturile mel. Eh, la un moment dat toata plictiseala si nervii aia se aduna si explodeaza. Nu ma refer aici la chestii care ma „irita”, asa cum te irita o pietricica in pantof sau o bucatica de carne ramasa intre dinti. Nu,

Ce-ti sugereaza cuvantul „feronerie”? Eu am in fata ochilor raioanele din Obor, cu un vanzator intr-un halat maroniu care iti vinde cuie la kilogram.  Cam la fel e in toata lumea, desi sa zicem ca magazinele din State arata mai mult a supermarketuri cu chestii care ii intereseaza doar pe barbati. Anyway… geanta Saddle de la Dior a schimbat perceptia femeilor legata de tot ce inseamna metal, tinte samd. Din 2000, de cand a aparut Saddle, feroneria a ajuns sa fie asociata cu ornamente „cu greutate” – catarame metalice stralucitoare,

Azi dimineata, intr-o pauza de creativitate in fata cestii de ceai (pentru ca sunt racita), mi-am zis sa mai colind online. Am cateva siteuri si bloguri favorite pe care le citesc zilnic, dar astazi am decis ca clickurile sa ma poarte unde vor ele. Si uite asa am descoperit doua siteuri (adica doua siteuri si un blog) care mi-au placut foarte, foarte mult. Primul – jurnal de shopping online – este al Adellei, care scrie cu o nonsalanta surprinzatoare, fara fraze alambicate si fara sa incerce sa-si impresioneze vizitatorii. Personal, eu

Pe vremuri, scopul lor era sa iti tina cheile, portofelul si rujul. Astazi sunt simbolul major al statutului unei persoane, sunt vanate in egala masura de celebritati si fashioniste si par sa fie o reflectie a propriei personalitati. Au chiar si propriile nume: Gisele, Brigitte, Edith, Emmy, Heloise. Faceti cunostinta cu accesoriul feminin cel mai scump: geanta de designer. Nebunia descifrarii noilor tendinte de sezon se calmeaza, comentatorii modei se apleaca asupra noilor tinute pe care le vom purta in lunile care urmeaza, iar restul populatiei feminine se intreaba ce

Indiferent de cate haine (de designer sau nu) ai avea in dulap, daca nu stii sa le alegi in functie de silueta ta, cumparaturile tale sunt bani aruncati pe fereastra. De cele mai multe ori, femeile care fac greseli la cumparaturi se incadreaza in cateva tipare: „pantalonii astia crapa pe mine, dar sunt frumosi; ii iau pentru ca sigur slabesc” sau „arat caraghioasa in rochia asta, dar o cumpar pentru ca-i trendy” sau preferata mea –  „haina asta e cu o marime mai mica decat ce port eu, nu prea

1999. La polul opus al elegantei fata de Baguette – mai curand un sandwich satios decat o franzela sofisticata 🙂  -, dar o geanta primita cu bratele deschise de catre femeile care aveau nevoie sa care cu ele mai mult decat un ruj, o cheie, un prezervativ si un card de credit. Timpul ne-a aratat ca celebritatilor le plac gentile voluminoase. Poate pentru ca par sa spuna: „am tot felul de lucruri de carat dupa mine, umblu in locuri interesante, sunt ocupata si fantastica.” Errm… adica vietile lor nu sunt

Cu ceva timp in urma am promis ca voi lista aici, pentru posteritate, cateva dintre gentile care au facut sau fac istorie. Am scris la un moment dat despre Birkin, apoi am sarit la cu totul altceva. Scuzabil, de altfel, avand in vedere despre cate as putea scrie si cate subiecte apar in fiecare zi. Fara sa le pun la socoteala pe cele pe care le am  pe lista mea. In fine, without further ado, am sa scriu cate un paragraf despre fiecare geanta care a intrat in istorie. Incepem

Am gasit filmuletul pe youtube, m-am gandit ca o sa va placa. La momentul realizarii lui s-au iscat tot felul de discutii legate de bugetul de productie. Se pare ca reclama de 3 minute este una dintre cele mai scumpe din istoria publicitatii: 18 milioane de lire sterline (adica 27 milioane de euro), din care 2 milioane de lire (3 milioane de euro) au fost fee-ul lui Nicole Kidman – cam cat a costat intregul Trainspotting. Asta numai asa, ca sa punem lucrurile in perspectiva… Din punct de vedere cinematografic este

1 177 178 179 180 181 201 Pagina 179 din 201