Motive de sarbatoare
S-ar zice ca anii care se termina cu un 7 poarta noroc. 1947: crearea primelor parfumuri Givenchy. 1977: lansarea parfumului Opium de la Yves Saint Laurent. 1987: fondarea in Franta a Club de Createurs de Beaute. 2007: mai toti sarbatoresc 10, 20, 30, 50, 60 de ani de succes, relansand produsele lor cult sau punand in vanzare editii de colectie.
10 ani
Lolita Lempicka. Pentru cea de-a zecea aniversare a parfumului care ii poarta numele, Lempicka scoate o cutie-cadou care contine parfumul original, dar si trei alte versiuni inedite – parfum de violete, amarena (migdale si mosc alb) si glicina (patchouli si floarea de glicina) -, prezentate in flacoane maiestrit lucrate, impodobite cu o mica bijuterie de colectie. Les Caprices de Lempicka, 125 euro.
20 de ani
Les Meteorites de la Guerlain. Micutelor bile colorate din pudra li se ofera un vesmant nou, semnat Pucci. In ceea ce priveste casa de moda italiana, ea a implinit in aceasta vara 60 de ani. Pudra les Meteorites Guerlain by Pucci, 42 euro.
Kerastase soleil. Celebra marca a fost prima care a introdus pe piata produse pentru protejarea parului impotriva efectelor soarelui si apei de piscina. Pentru aniversare, lanseaza doua produse noi: crema si masca UV Defense Active, 19 si respectiv 32,50 de euro.
Club de Createurs de Beaute. Lider al vanzarilor de produse cosmetice prin catalog in Franta si Benelux, CCB continua sa isi rasfete clientele. Unul din noile sale produse este Baza de machiaj hidratanta Agnes B (embelisseur de teint), 17,50 euro.
30 de ani
Opium capata o noua infatisare, pentru ca Yves Saint Laurent il lanseaza acum sub forma unei linii de machiaj. Pudra si fard de ochi Opium Legendes de Chine (cu nuante de violet, roz, portocaliu si bronz), collector’s edition, 57,50 euro
50 de ani
Parfumurile Givenchy. Pentru aceasta ocazie, casa de moda reediteaza 10 dintre parfumurile sale de succes, printre care si emblematicul L’Interdit, dedicat lui Audrey Hepburn. Les parfums mythiques Givenchy, de la 55 la 80 de euro, in vanzare incepand cu 1 noiembrie.
60 de ani
Unii spun ca este samponul nr. 1 din lume ca vanzari. Indiferent de locul pe care il ocupa, marca implineste 60 de ani de cand foloseste acelasi ingredient activ de baza, pro-vitamina B5. Ca sa ne rasfete, Pantene continua sa lanseze noi produse ale aceleiasi linii.
Comentarii despre acest post