Vitrine londoneze de Craciun

Va promisesem ca joi veti citi un articol serios despre vitrinele marilor magazine din Londra.Ā  Iata-l aici.

Daca nu aveti timp sau chef sa cititi articolul, informatia esentiala este ca marile magazine considera vitrineleĀ spatiiĀ in care arta conceptuala se poate imbina cu comercialul.Ā Ā La Selfridge’s, tema a fost un fel de „Legendele Narniei combinate cu Lost”, concept care a datĀ nastere unor displayuri suprarealiste, futuriste, glam-rock.Ā  La Harrods’ s-aĀ ales tema povestilor hibernale rusesti:Ā Lacul lebedelor la Louise Kennedy, Spargatorul de nuci la Jasmine di Milo,Ā Pasarea de foc la Escada, La Sylphide la Dolce & Gabanna; Floarea de piatra la Diane von Furstenberg.Ā Ā Fotografiile din articol sunt micsorate, dar aici detaliile se pot observa mai bine. Enjoy!

Vitrina la Selfridge’s

Vitrina la Selfridge’s

Vitrina la Selfridge’s

Vitrina la Selfridge’s

Vitrina la Selfridge’s

Harrods’

Vitrina Diane von Furstenberg la Harrods’

Vitrina La Perla la Harrods’

Vitrina Escada la Harrods’

Detaliu din vitrina Escada

Vitrina Roger Vivier la Harrods’

pict0527.JPG

Vitrina Iceberg Jeans la Harrods’

Vitrina Dolce & Gabanna la Harrods’

Vitrina Louise Kennedy la Harrods’

Vitrina Jasmine di Milo la Harrods’

Vitrina Mulberry de pe Knightsbridge Road

Vitrina Louis Vuitton de pe Sloane Street

Irina Markovits

Sunt creator de imagine, consultant de stil, jurnalist de moda si personal shopper. In ADN-ul meu se amesteca rafturile de carti cu umerasele de haine: asta e motivul pentru care biroul imi e plin de carti, reviste, haine colorate si pantofi splendizi. Prin Style Diary si munca de stilist personal transmit femeilor doua principii in care cred: stilul - la fel ca mersul pe bicicleta sau pe tocuri - este o aptitudine care se invata, prin exercitiu, cu perseverenta si urmand cateva reguli logice si de bun-simt, iar a te sti frumoasa si cu stil nu au nimic de-a face cu tendintele, cifrele de pe cantar sau din buletin, cantitatea hainelor din dulap sau pretul. Mai cred in puterea de transformare a hainelor si, mai presus de orice, ca o femeie frumoasa este neaparat educata, inteligenta si cu un interior bogat.

Postari asemanatoare

Comentarii despre acest post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.