Brand & Style Archetypes

Un simbol, tema sau tip de caracter care reapare in momente si locuri diferite in mitologie, literatura, folclor, visuri si ritualuri atat de frecvent sau de proeminent, incat sugereza ca acesta intruchipeaza un element esential al experientei umane universale.

Intr-o cultura materialista, obsedata de imagini artificiale, e dificil sa ramai tu insati: autentica, originala, corecta.

Poti simti asta cu atat mai puternic atunci cand iti croiesti propriul drum, indiferent de domeniu: poti fi organizator de evenimente sau fondatoarea unui lant de gradinite, fotograf independent sau fundraiser pentru un ONG, avocata sau jurnalista freelancer, makeup artist sau creatoare a unui brand de lumanari parfumate, nutritionist la inceput de drum sau proprietara unei cofetarii raw vegane proaspat deschise, wedding planner sau life coach…

Am creat workshopul Brand & Style Archetypes plecand de la contextul de mai sus, construind cu intentii serioase, din experienta si cu expertiza excelenta. Iti oferim o busola pentru crearea unei imagini – de brand si personala – care sa iti reflecte „miezul”. Te ajutam sa identifici acele repere stabile care comunica principiile vietii tale profesionale, traducandu-le atat estetic in garderoba ta, dar si in elementele vizuale ale business-ului tau. Te invatam cum aliniezi imaginea ta profesionala cu cea a brandului propriu.

S-ar putea sa te intrebi: „de ce am nevoie sa imi cunosc arhetipul de brand personal si stilistic?”
Raspunsul nostru e: „pentru ca identitatea inseamna sa definesti ce rezoneaza cu tine, ce functioneaza pentru tine, ce anume te reprezinta. Cu cat aceste lucruri iti sunt mai clare, cu atat mai bine construit si mai coerent iti este brandul.” Vom mai adauga, ca nota de subsol, si ca fiecare alegere estetica sau materiala comunica un mesaj despre cine esti – ca business si ca fondatoare a acestuia -, iar lumea din jur reactioneaza la acel mesaj.

Ceea ce, din perspectiva noastra, inseamna ca viitoarea ta intrebare va fi trecuta prin filtrul discernamantului si alegerii informate: „este acest lucru – de la logo si carte de vizita, la haina si culorile imbracate – cea mai buna alegere pentru mine? Este o reprezentare autentica a cine sunt?”

Concret, ce inseamna workshopul Brand & Style Archetypes:

  • Explorezi si descoperi care dintre cele 12 arhetipuri (personalitati) reprezinta esenta ta si a business-ului tau
  • Intelegi care sunt principiile si valorile care te conduc in viata profesionala
  • Clarifici in ce consta identitatea ta ca brand si cum se reflecta in experienta clientilor tai
  • Intelegi care sunt caracteristicile reprezentative pentru arhetipul tau: culori, estetica, „voce”
  • Descoperi cum transpui propriul brand – arhetipul, personalitatea, identitatea, look&feel – intr-o garderoba, tinute, culori, piese vestimentare si stil profesional (adica acea expresie exterioara tangibila, care il si te reprezinta ca business)

Cursul este organizat si sustinut de Raluca Elena Rogoz si Irina Markovits.

Raluca Elena este strateg de brand cu o experienta de peste 8 ani intr-o arie vasta de industrii, colaborand, alaturi de echipa ei, cu antreprenori, companii mici si corporatii internationale si din Romania. Pasionata de branding, atrasa mereu de noi provocari si sustinuta de o echipa capabila, Raluca Elena ajuta companiile sa isi defineasca o strategie de brand care sa le reprezinte in totalitate si sa le aduca succes. Arhetipul Ralucai este Exploratorul.

Irina este consultant de stil, blogger si jurnalist fashion, creator de imagine pentru personalitati din business si politica, personal shopper, educator de frumos. In 2004 a deschis primul birou de consultanta de stil din Romania, iar 2 ani mai tarziu a lansat StyleDiary.ro, o adevarata platforma de educatie stilistica si estetica. Activitatea de stilist a recomandat-o pentru proiecte de consultanta si fashion styling cu unele dintre cele mai puternice branduri de fashion retail din Romania, iar ca trainer a sustinut cursuri de imagine profesionale pentru mai mult de 50 multinationale. Arhetipul Irinei este Inteleptul.

Cand: marti, 14 mai 2019, intre orele 16:00-20:30
Unde: Doi@Simbio, str. Popa Nan 82, Bucuresti
Durata: 4.5 ore
Numar de locuri disponibile: 20 persoane
Investitie: 125 euro/ persoana

Pentru rezervarea locului si participare, va invitam sa ne trimiteti un mail la inscrieri@imagematters.ro (specificand la subiect: pentru workshopul Brand & Style Archetypes)