Arta in slujba modei

Product placement intr-o campanie publicitara relativ inspirata („relativ” pentru ca poate au mizat pe a uimi gospodinele cosmopolite? cand de fapt ideea nu e deloc originala! Sau poate si-au imaginat ca studentele la istoria artei isi vor cumpara aceste accesorii?).

Putin nudism estetic, frumusete clasica vag erotica, poate asta vinde mai bine bratarile Hermes? V-ati simti incurajate sa:

a. cumparati bratarile

b. vizitati un muzeu sau

c. cititi despre Nevermore-ul din Tahiti al lui Gauguin, despre Odalisca lui Ingres sau despre Gratiile lui Cranach?

Amaury Duval, Baigneuse Antique (1860)

Amaury Duval, Baigneuse Antique (1860)

 Gustave Courbet, La femme au perroquet (1866)

 Gustave Courbet, La femme au perroquet (1866)

 Jean-Auguste Dominique Ingres, La grande odalisque (1814)

Jean-Auguste Dominique Ingres, La grande odalisque (1814)

Francisco Goya, La Maja desnuda (1800)

Francisco Goya, Maja desnuda (1800)

Amedeo Modigliani, Nu couche de dos (1917)

 Amedeo Modigliani, Nu couche de dos (1917)

 Paul Gauguin, Nevermore O Tahiti (1897)

Paul Gauguin, Nevermore O Tahiti (1897)

 William Adolpe Bouguereau, La Vague (1896)

William Adolpe Bouguereau, La Vague (1896)

William Adolpe Bouguereau, Biblis (1884)

William Adolpe Bouguereau, Biblis (1884)

Eduard Manet, Olympia (1863)

 Eduard Manet, Olympia (1863)

Jean-Jules Antoine Lecomte du Nouy, L’esclave blanche (1888)

Jean-Jules Antoine Lecomte du Nouy, L’esclave blanche (1888)

 Lucas Cranach cel Batran, Cele trei gratii (1531)

 Lucas Cranach cel Batran, Cele trei gratii (1531)

Sursa foto: hermes.com

Citeste si:

{Sacs de maitres}

{Lectie de istoria artei}

Irina Markovits

Sunt creator de imagine, consultant de stil, jurnalist de moda si personal shopper. In ADN-ul meu se amesteca rafturile de carti cu umerasele de haine: asta e motivul pentru care biroul imi e plin de carti, reviste, haine colorate si pantofi splendizi. Prin Style Diary si munca de stilist personal transmit femeilor doua principii in care cred: stilul - la fel ca mersul pe bicicleta sau pe tocuri - este o aptitudine care se invata, prin exercitiu, cu perseverenta si urmand cateva reguli logice si de bun-simt, iar a te sti frumoasa si cu stil nu au nimic de-a face cu tendintele, cifrele de pe cantar sau din buletin, cantitatea hainelor din dulap sau pretul. Mai cred in puterea de transformare a hainelor si, mai presus de orice, ca o femeie frumoasa este neaparat educata, inteligenta si cu un interior bogat.

Postari asemanatoare

3 comentarii la acest post

  1. 1
    cruelpink says:

    Mi-a placut mai mult cum a fost realizat http://www.tomandlorenzo.com/2011/06/christian-louboutin-fall-2011-lookbook-nsfw.html. Mi s-a parut ca produsele erau mult mai bine puse in valoare. Desi inteleg ca ideea e ca nu mai ai nevoie de haine – bratarile Hermes sunt de ajuns – , desi bratarile sunt frumoase, mi se pare ca bratarile se pierd cumva in tablouri. Ar putea foarte bine sa nu fie acolo. Pe cand la Louboutin, privirea imi este atrasa instant de pantofi.

  2. 2

    Si eu subscriu mai degraba campaniei Louboutin…Mi se pare mai originala decat asta….In fond , el a recreat acele picturi , nu le mazgalit!
    Horror!

  3. 3
    Sandra says:

    Bratarile sunt Hermes? Seamana cu Frey Wille.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.