La modul general, nu ai ce sa le reprosezi celor de la Nike cand e vorba de felul in care se raporteaza la femei. Este brandul care in mod constant promoveaza imagini ale unor femei uimitoare, extraordinare, rezistente, capabile, pline de vigoare si energie. E suficient sa urmariti filmuletul de mai jos sau sa cautati vreuna din campaniile de advertising din ultimii ani. O simpla cautare pe Google cu „Nike women” va face sa infloreasca pe ecranul vostru imagini cu femei nu doar atletice sau tonifiate, ci si aprige, femei

„Girls” a devenit unul din serialele mele preferate. Da, stiu, nu va ramane in amintirea noastra la fel cum s-a intamplat cu Sex and the City, insa mostenirea pe care o lasa – pentru mine cel putin – este mult mai semnificativa. Pe cat de mult m-a amuzat SATC, nu rezonam cu niciunul dintre personaje; cu personajul Hannah insa, in mod bizar, da, iar intre cele doua seriale am vazut multe asemanari si la fel de multe diferente. „Girls” nu a fost niciodata un show despre haine sau despre moda

De cate ori am in fata imprimeuri florale, imi aduc aminte de fabuloasa replica, insotita de voce si mimica glaciala, a Mirandei Priestley: „Florals? For spring? Groundbreaking.” Fantastica. Avea dreptate: motivele florale si vegetale sunt nelipsite de pe podiumuri si din magazine, indiferent de anul in care ne-am trezi. Sunt omniprezente in fiecare primavara. Ca dovada, e primavara (calendaristica, cel putin), iar umerasele, vitrinele, paginile revistelor abunda in flori: minuscule, supradimensionate, exotice, abstracte, romantice, monocrome, multicolore… Recunosc, am avut o perioada cand imprimeurile florale erau intre preferatele mele. Intre timp

Daca ati fost prin magazine in ultimele 2 luni, sigur ati observat diversitatea modelelor de jeansi „la oferta”. Pe masura ce ne-am luat ramas bun de la skinny, am fost coplesite de noile lungimi si croieli, unele dintre ele greu de gestionat stilistic, la prima vedere: kick flare, wide crop, vintage, step hem, fluted hem, girlfriend, mom, raw-edged ankle grazer samd… Prea multe? Ah, vom face o selectie. Inainte de a trece prin 5 noi modele de denim care, zic eu, sunt relativ usor de integrat oricarei garderobe, vin cu

Acum cateva saptamani era cat pe ce sa intarziu la un workshop. De ce? Pentru ca nu stiam cu ce sa ma imbrac. Serios. Habar nu aveam. Ma trezisem dimineata bine dispusa si, cand am deschis dulapul, mi-am dat seama ca nu-mi mai placea nimic. Tot ceea ce imi paruse fermecator cu cateva zile inainte, acum imi parea dezamagitor. Sau neinteresant. Dupa vreo 20 de minute de scos din dulap umerase, probat haine si azvarlit diverse pe un scaun, am recurs la o tinuta purtata cu o saptamana inainte (o

Mini-colectiile „eco” au devenit o parte obisnuita a liniilor prezentate sezonier de brandurile mass-market: o prezenta aproape la fel de familiara precum paietele in colectiile de Craciun si imprimeurile florale in cele de primavara. Desigur, ele bifeaza o serie de „casute” pentru consumatoarele interesate de procentul de bumbac organic din tricourile, jeansii si rochiile cumparate. Insa putem spune ca brandurile fac cu adevarat un efort in directia sustenabilitatii si procesului de reciclare in moda sau se rezuma la gesturi simbolice care „repara” imaginea unui sistem defectuos? Mango este unul din

Vi se poate parea ciudat sa cititi articolul asta intr-o dimineata de luni. Dar nu e. Cred cu tarie in compartimentalizarea activitatilor. Este una dintre cele mai facile modalitati de a pacali timpul, de a-l intinde ca pe un elastic sau de a-l strange ghem dupa pofta inimii. Ca atunci cand privesti o agenda frumos liniata, deseori mi se pare ca abia cand faci clar diferenta dintre timpul acordat muncii si cel acordat tie, iar apoi marchezi acele zile cu un Post-It mental – aceea a fost joia cand am

“She turned to the sunlight And shook her yellow head, And whispered to her neighbor: „Winter is dead.” ― A.A. Milne, When We Were Very Young O carte ~De ce sa fii fericita cand poti fi normala, de Jeanette Winterson Este cea mai brutal-poetica, razvratit-empatica, dulce-amara, turbulent-emotionala, simplu-profunda, intunecata si plina de speranta carte pe care am citit-o in ultima vreme. De fapt, o recitesca treia oara. Este povestea autobiografica a copilariei si adolescentei scriitoarei, traita in nordul sarac, muncitoresc al Angliei, intr-o familie in care mama-adoptiva traieste pentru religie,

Imi aduc perfect aminte doua momente diferite, ambele intamplate in urma cu 7-8 ani. Momentul #1: O seara intre femei, cateva dintre ele prietene apropiate, altele simple cunostinte. Discutia a curs astfel incat, la un moment dat, am ajuns sa vorbesc despre munca mea. Nu despre cum decurge o zi obisnuita sau la ce fel de evenimente glam sunt invitata, ci despre faptul ca a fi stilist inseamna a incuraja femeile sa isi depaseasca nesigurantele si vulnerabilitatile legate de propria infatisare, a dezvolta o relatie de prietenie cu propria garderoba,

Gentile unei femei par sa aiba o viata proprie, ati observat? In ele se pierd lucruri ca intr-un labirint, incap atat de multe incat ai crede ca geanta isi dubleaza volumul si se transforma intr-o Narnie stilistica, uneori te impiedici de ele si te incomodeaza cand iti e lumea mai draga, alteori iti salveaza outfitul si iti aduc complimente. Nu am intalnit nicio femeie care sa se multumeasca cu o singura geanta (nici cu doua!), dar am intalnit femei care sunt fidele unei marci sau unei anumite forme, femei care

1 2 3 178 Pagina 1 din 178